And if you want it you got it forever

18 oktober 2011

En tisdag

Sitter här med otrolig huvudvärk. Käns som det börjar bli mer regel än undantag. Borde kanske beställa tid hos optikern och kolla fall jag behöver ändra styrka på glasögonen. Har ändå haft dem sen typ 2009? Ja, jag tror det.

Jag har numera börjat plugga med. Och än så länge går det finemang. Studier på distans is verkligen the shit. Innan när jag gick på komvux la jag 2 timmar varje dag bara på resan. Nu hinner jag göra allt jag ska på allra högst en timme. Jag gillar konceptet! Måste dock in och låna en bok på biblioteket.. får inte glömma de!

En irriterande grej.. när jag beställde min eng c bok så hette den grejen Eng C Student pack key. Men nä, sen när jag väl fick hem det, då ska man beställa en stundent key också. Jag fick liksom för mig att det skulle ingå? Jaja, anyhow. Har lagt en beställning på det j*vla facit nu med.

Nä, nu ska vi ut och gå med hunden en runda. Vår förra granne kommer upp en stund sen, så idag är det till och med helt städat här. De ni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar