And if you want it you got it forever

31 oktober 2011

Rehab

Efter den här helgen känner jag att jag behöver avgifta mig själv från socker, igen! Blev dock förvånad när jag ställde mig på vågen i morse. 2 kg mindre än förra veckan även att det blivit mkt alkohol och tårta i helgen. Min kropp spelar mig en massa spratt hela tiden.. herre gud.

Men hur som helst, socker är ju inte särskilt bra för någon och jag vet hur bra jag mår när jag väl kommit förbi dem där första extremjobbiga dagarna. Under hela november ska jag och Fredrik köra strikt lchf för att komma tillbaka i våra gamla vanor.

Och ja, en sak till, i helgen, ja, igår då alltså, bestämde jag mig för att jag ska sluta dricka alkohol helt. Ja, ingen direkt uppoffring då jag dricker max 4 gånger om året. Det är ett beslut jag helt enkelt valt för jag gillar inte hur jag mår när jag dricker. Gud vad präktig jag låter. 15-åriga jag hånskrattar åt Therese 23, just nu. 15-åriga Therese drack tills det inte gick att dricka mer. Haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar