And if you want it you got it forever

8 oktober 2011

Ett år

Det slog mig precis att bildern som jag har smackat upp, uppe på headern är snart 1 år gammal. Jag tog den förra året när jag väntade på att mitt födelsedagsfirande skulle dra igång. Det som skrämmer mig mest är att jag nog inte har utvecklats eller kommit någonstans sen dess. Sure, jag, eller ja, vi, har en större lägenhet. Jag väger 3 kg mindre. Men that's it.

Under året har jag träffat nya knasiga människor. Tacksam för alla som kommer in i mitt liv bara sådär :) Mina ugor och lilla J :) Mycket skratt gjorde att 13 veckor i början av året gick superfort. Knäppa, knasiga och roliga människor som gjorde vardagen en gnutta bättre ;P

Nu står jag åter vid ett vägskäl, men denna gången är det jag som väljer vilket håll jag ska gå. Så nu när jag tänker på det, så har det här året visat mig en del saker om mig själv som jag värdesätter. Jag är som en lite bättre version av mig själv. I workshops etc så har jag den naturliga ledarrollen och en utvärdering senare visar det sig att jg ÄR den perfekta ledaren. Jag var ödmjuk, drivande och rättvis. Jag tackar och tar emot. Oj, här blev det lite ego.. men vänta, MIN blogg, bara det är ju ego från början ;P
Jag trivs med att prata inför grupper och har inga problem med det. När jag pratar så lyssnar dem och verkar faktiskt intresserade.

Någon dag kommer jag var där jag vill vara. Är inte riktigt där än, men fan vad jag är på god väg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar