And if you want it you got it forever

24 oktober 2011

Tvätt in progress

Ja, jag betar av punkt efter punkt på listan. Här i vårt hus är det jädrigt svårt att få tag på en tvättid och nu när jag var nere och slängde in mina 2 maskiner så jag att en tid var ledig på fredag förmiddag. OM den fortfarande är ledig när jag är klar så kniper jag den. Kan vara bra att ha i reserv typ om nåt behövs till lördagen. Hoppas dock inte de ;P

Ja, denna gången sket jag i att sortera tvätten. Arrest me!


Hatar att gå i källaren själv. Antingen möter man en mördare
eller ett spöke, ja sekunden lampan släcks då alltså.


Fast det är nog snarare jag som skulle skrämma livet ur dem idag.
Håret ser ut att ha blivit elchockat och jag är superblek för att
mitt smink har tagit slut. Ja, helt slut. Jag väntar på studiebidraget och är tapper
under tiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar