And if you want it you got it forever

31 oktober 2011

23

Ja, nu är jag 23 år. Det låter så himla mycket äldre än 22. Kan inte hjälpa det men det käns bara så!

Min dag firade jag med mina underbara änglar. Vill ha dem boendes i mitt vardagsrum. Skulle bli tokglad varje gång jag gick dit då. Men jag skulle inte få så mycket gjort.

Maten i lördags tog jättelång tid att göra. Jag stod 4 timmar+ 1 extra när gästerna väl var här... Stressad till tusen var jag med. Men det var tre olika sorters grillspett och 1 helstekt fläskfilé som var mainfocus i allafall, sen lite baguetter, fetaostsallad, tzatziki med mera. Jag drack först ett mousserande vin; Chapel Hill Sweet Sparkling och sen ett vitt; Tre Apor. Allt var mycket gott, men jag drack FÖR mycket vin. Vaknade med huvudverken från helvetet.

10 minuter efter jag kravlat ur sängen och tittat på mitt ansikte som var rödmosigt och joker-liknande med gammalt smink stod jag nere på gatan och väntade på päronen. Blev en vinterjacka inköpt faktiskt! Och även världens mest fantastiska väska (bild kommer nån gång!) samt halsband och en megaring från Indiska!

Här kommer lite bilder från i lördags!


Dessa personera är dem bästa som finns! Dem har vunnit mitt
hjärta helt och hållet!


Tårtan som inte blev riktigt som jag hade tänkt mig....
Men folk åt av den i allafall :)

Blev lite ensam när alla hade gått... (Hur jag än roterar bilden så kommer
den på detta hållet!)


Min fina lilla Tessan kom även hon på besök!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar