And if you want it you got it forever

12 oktober 2011

Hej hopp!

Efter att både jag och Fredrik gick och la oss allt för sent är jag nu dööötrött! Jag tror jag somnade nån gång efter klockan 2.. sen eftersom vår fastighetsägare har bestämt att allt ska ändras här utanför, så kunde vi väl sova till typ 7 ? Hela jävla sommaren har dem hållt på. Ska du flytta så välj inte Karlskronahem.

Det värsta med dem är nog bovärden till detta området. Vi hade fel på elementen och i formuläret där man felanmäler ska man också fylla i hur man vill att bovärden ska gå tillväga typ. Vi bad att han skulle ringa först innan han kommer. Ja, i och med att Diesel skulle bli livrädd om han stövlade in här när vi var iväg eller liknande. Sen åkte vi iväg till mina föräldrar en helg och när vi kommer hem igen så är vår fåtölj flyttad och elementen funkar... Käns inte jättebra.

Nu ska jag städa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar