And if you want it you got it forever

13 juni 2011

13 juni 2003 - 13 juni 2011

Ja, 8 år har det gått sedan jag och Fredrik blev ett par. Jag kan inte säga annat än att tiden har gått väldigt fort! Inte kunde jag ana som en fjortonårig praktfjortis att killen den kvällen skulle bli mitt allt? Vår första sommar var fantastisk, precis som den ska vara när man precis träffats. Sen kom vintern och vid det här laget kände vi oss helt trygga med varandra. Vi gick på nattliga promenader runt ön, eller till Bryggarberget.

Det har vart många turer med både bra och dåliga grejer under dem här åren. Men i slutänden löser sig allting, så länge vi har varandra. Allt är inte tip-top och sockersött hela tiden, men om Fredrik skulle försvinna från mig idag så skulle min värld gå under. Han är min familj, min bästa vän, min drog.

Han vet saker om mig som ingen annan vet, och jag vet saker om han. Vi har hemlisar som bara är våra. Han förstår min humor och skrattar i allafall åt den ibland :)

Nej, jag ska inte bli för långdragen, måste göra mig i ordning för att åka in till AMS och sedan Personalstrategerna ute på Gräsvik. Men SEN när jag kommer hem vid 5-tiden, då ska jag och Fredrik äta middag tillsammans, för något annat kunde vi inte hitta på. Och så ska vi pusse lite extra på vår lilla bebis md (Diesel!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar