And if you want it you got it forever

22 juni 2011

22 juni 2011

Så blev det onsdag även den här veckan. Har precis suttit och letat jobb att söka för att ha något att skriva i jobbsökardagboken som måste skickas in varje vecka... det är lite snålt med jobben just nu. Sommarmånaderna är verkligen döööden.

Åkte ut till mina föräldrar idag med. Till middag blev det grillad karré. Faktiskt ett underskattat kött. Jag gillar att!

Sitter och försöker komma på vad jag och min fina Fredrik ska äta på midsommarafton.. tror faktiskt vi blir själva i mina föräldrars hus, men det är inte helt fel :) Tror jag ska grilla något kött. Ytterfilé eller ett kycklingspett kanske? Tzatziki har jag vart sugen på hela veckan, så det får det bli. Sen hade jag tänkt äta lite räkor senare på kvällen. Jag tror det här blir bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar