And if you want it you got it forever

11 juni 2011

Handlat

Jag har sovit! Ja, det var helt fantastiskt att sova i väldigt många timmar efter två dagars zombievakenhet! Jag körde en 12 till 12. Så jag kände mig faktiskt riktigt utvilad när jag vaknade. När jag hade kommit upp så lagade jag och min fina Fredrik frukost.

Vi körde en sista utrensning, vi delade på ett paket bacon, jag stekte ett ägg och åt findus green deli's Italian Pesto (som jag hade kvar från en testpilotning). Fredrik åt baconen då och två hamburgebröd han hittade i frysen!

Lite senare åkte vi och storhandlade. Blev Willys ute på Slottsbacken, väldigt mkt folk btw.. Men vi hittade en massa bra grejer. Det enda "onyttiga" enligt vårat lchf-tänk var rårörda lingon och ketchup. Men hey, no one is perfect! Något jag blev glad över dock var att vi hittade väldigt bra korvar. Små kryddiga saker med 95% i köttinnehåll. Och bara 14:- per förpackning! Sen har jag ju i och för sig inte smakat dem än :P Men nu är i allafall kyl och frys uppladdat med bra grejer. Märkte att skafferiet inte spelar så stor roll när man ska äta enligt lchf, vi ställde in en grej, och det var finncrisp.

Sen blev det en kvällspromenad med monstret. 5 myggbett fick jag ihop, men det var bara för att vi stannade och pratade med några som hade en tax.

God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar