And if you want it you got it forever

9 juni 2011

Brttom

Ja usch idag var min första tidiga morgon på jag vet inte hur länge. Men jag klarade mig hit i tid i allafall. Synd att jag var den enda som gjorde det :P Haha, men min uga-sanne kommer senare har jag fått reda på i allafall!

Blixtar och dunder var det som sagt igårkväll. Inte lätt att sova, jag var rädd, hunden var rädd och Fredrik snarkade :P

Stog alldeles förlänge framför spegeln med i morse, när jag kom ut var det bara 10 minuter kvar innan jag skulle gå till bussen. Men jag fixade biffen som vanligt. Hade ju tänkt koka ägg, men det fick lida för min dåliga tidsuppfattning. Jag tog en babybelle ost istället, och hoppas att jag klarar mig på det till klockan 12, eller när jag nu kommer härifrån. Köpte ett gott vatten igår med. Ica's egna Modal, med smak av äpple och päron. Faktiskt fantastiskt gott. Smakar konstgjort grönt äpple, hur man nu kan tycka att det är gott! Men det var det i allafall.

I helgen hoppas vi på bättre väder, så att vi kan bada i poolen hela helgen igen. Har hört att man blir pigg av solljus :P Nej, ska ta och sluta nu och se ifall det vandrar runt en vilsen själ här nånstans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar