And if you want it you got it forever

3 juni 2011

Jag har kommit fram till att bloggga är nog inte så bra för mig. Visst, jag älskar att skriva och bara trycka på alla tangenterna, helst så fort som möjligt. Men varje gång jag ska blogga så går det en stöt genom mitt huvud och en svag liten röst "kom på något bra, visa att du har haft det jätteroligt" men oftast blir det inte så det kommer ut. Bara för att jag ska börja tänka på allt roligt jag har så tänker jag oftast och mest bara på situationen vi är i just nu. Noll ekonomi. Noll engagemang. Noll stubin. Detta halvåret har jag nog slått rekord i att fräsa åt Fredrik... Men men, det kunde vart mkt värre.

Idag har jag ju vart ute på Gräsvik med. Träffade en coach där. Får se hur det blir med det i framtiden. Efter det handlade jag det viktigaste på Lidl sen åkte jag hem igen. Här väntade Fredrik och en skäggig sak med dreads :P Nä, men skämt å sido, Fredrik och Andreas satt och tog ett par öl på balkongen. Klockan 12 mitt på dagen, men hey, det är i allafall fredag...

Jag ångrar och tar tillbaka det jag sa till min mamma häromdagen. "Jag har inte ont i den där nerven längre, det har helt försvunnit". Min mamma skrattade bara åt mig och sa "Vänta du bara" Vid flytten under 2 dagar så hade jag skitont i ischias-nerven, dvs genom exakt hela benet. AJ AJ AJ säger jag bara. Igår kände jag lite aningar på kvällen och idag har det känts som att benet ska gå sönder och trilla av. Vilket hade vart skönt i det här läget. Men jag har gjort dem tipsen mamma har gett mig och liiite underlättar det i allafall! Det jag känner som det värsta, det är att man inte behöver röra sig och vara uppe och gå för att det ska göra ont, utan det gör ont nu, när jag sitter här liksom. Förbannade skit. När jag ändå är inne på klagostråket här så har jag skitont under den högra hälen. Antar att min "fettkudde" under hälen är för utsliten och gör min häl inflamerad hela tiden. Men det funkar, så länge jag typ haltar lite, dvs stödjer mig mest på andra foten, MEN när jag stod och diskade fick jag självklart en glasbit i den foten jag stödjer mig på (ja, de var jag som hade tappat de där glaset tidigare på dan...) hur ska man halta när man inte har nån fot att halta med? eller ja, stödja sig på? haha. Tell me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar