And if you want it you got it forever

31 maj 2011

Som gele

Dagen har vart lite upp och ner, men slutet gott allting gott.

Har vart inne i stan, skulle skriva på papper, men min handläggare hade glömt att lämna dem till receptionen... Men dem jag pratade med sa att de skulle göra en notering och att min handläggare fick skriva på papperna själv! Haha..

Handlade på Lidl idag med.. ja, det är fan ingen ordning i den affären. Men en del grejer kom vi ut med i allafall. Bland annat 1 kg lök för det var sånt bra pris. Det hade jag inte trott för 8 år sedan, köpa lök, för att de var en bra deal. För 8 år sedan trodde jag att jag skulle typ bo i New York eller någon härlig suburb med min american husband ;P Men jag är ganska nöjd med han jag har här hemma med :)

Idag har det ju vart så himla varmt med. Skönt. Men när jag stod i skuggan när vi väntade på Fredriks pappa blev jag myggbiten inte mindre än 3 gånger. Jag stog där i typ 2 minuter. Härligt. Och inte bet dem Fredrik heller... Motionen har vart på plus-sidan idag. Över 10000 steg på stegräknaren och sen 2 km på crosstrainern. Låter inte långt, men känns som flera miiiil. Men det käns i kroppen efter man har stått på den. Man blir som gele!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar