And if you want it you got it forever

1 maj 2011

1 maj 2011

Idag är det 8 år sedan jag för första gången såg Fredrik. Eller ja, sen han såg mig. Jag var på en förfest i hans lägenhet på Långö tillsammans med den killen jag hade som "dejt" för kvällen. För att göra en lång historia kort så blev det helt enkelt vi 1 månad och 2 veckor senare :)
Haha fick sån flashback av vad vi drack.. tror det senaste var den där alcoläsken cube... eller icecube kanske den hette? En sötsliskig grej som smakade artificiella blåbär!

Annars idag har det inte hänt överdrivet mkt. Sov hos mina föräldrar i natt och tog härlig sovmorgon där :) Sen åkte jag, mamma, pappa och christer hem till Bengt Saltö och hans frus ateljé. Efter det blev det Blomsterlandet för the pears skulle ha lite ny lavendel. 6 plantor blev det. Jag gick också och fantiserade/planerade vilka blommer jag skulle ha i den nya lägenheten (26 dagar kvar!!!) och kom fram till en massa kloka beslut!

Efter Blomsterlandet blev det CityGross. Eftersom jag är totalt pank så fick mamma och pappa paya! Försökte handla billigt. Köpte en familyfresh duschtvål, färsk hel kyckling (jo, de e billigt!) samt en "helgskinka" på 1kg och lite till. Bara 24:-

Nä nu måste jag gå.. vet inte vad det var jag hade tänkt skriva egentligen. Detta börjar likna en logg och inte en blogg :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar