And if you want it you got it forever

28 maj 2011

Flyttad och klar!

Så nu är flytten klar för den här gången ;)

Har vart lite småsjuk både igår och idag så flytten har inte vart sååå rolig direkt. Men i morse fick jag sovmorgon i allafall. Fredrik drog ner persiennen och stängde dörren till sovrummet och lät mig sova vidare när han gick upp idag. Så han och hans lillebror jobbade och slet i tre timmar innan jag gick upp. Och då var jag ju tvungen att äta frukost. Haha. Nä, men jag såg hur båda tittade på mig, när jag satt och väntade på att mina ägg skulle koka klart. Men jag måste äta frukost, speciellt när jag känner mig sjuk. Så det blev två (perfekt) kokta ägg och 1 burk med makrill.

Dagen har gått åt till att sortera in alla mina kläder i mina nya garderober. Jag har nu 3 stycken egna garderober, och sen en med trådbackar som jag delar med Fredrik. Äntligen får mina kläder plats!! Dock har jag inte galgar så det räcker.

Efter att mamma och pappa hade vart här och tittat samt lämnat av Diesel som sovit hos dem, gick vi och handlade. Lite bönor och kryddor till morgondagens middag. Hemma åt vi sedan kycklingburgare innan Fredrik var tvungen att rusa iväg. Timmy hämtade upp han för dem skulle iväg på dragracing. Så jag och Diesel får försöka roa oss själva ikväll :P Diesel är alltid lite orolig när Fredrik inte är hemma. Men jag hade tänkt se på serier ikväll, så jag klarar mig nog i allafall :)

Nä, nu ska jag vandra vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar