And if you want it you got it forever

13 maj 2011

inte vit

Usch då inlägg har försvunnit här på bloggen. Antar att det har att göra med att blogger inte har funkat som det ska de två senaste dagarna.. Anyhooow.

Idag har jag vart i stan med mitt älski och självklart har vi bråkat på stan. Det gör vi alltid. Vi gillar liksom inte samma saker och det kan lätt bli riktigt problematiskt när man är på jakt efter en lampa till vardagsrummet. Ute på leksakshuset hittade vi en lampa som nästan fyllde alla mina kriterier. Var bara EN sak som inte var rätt. Detta tyckte inte Fredrik var något problem utan stormade iväg för att hämta kartongen som lampan låg i. MEN jag fick min vilja igenom och vi köpte INTE lampan. Ni vet, det var en sån där lampa med först en kristallkrona i och sen en skir skärm runt det hela. Jag hade köpt den om inte det hade vart ffel färg på skrämen. Den var vit. Jag tror inte att vit skulle funka. Jag vill ha svart brun eller mörklila. Men inte vit. Ja, grå hade faktiskt också gått, men INTE vit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar