And if you want it you got it forever

30 maj 2011

hello joo

Slutbesiktningen av lägenheten gick bra :) Puh! Även att denna bovärden är så hemsk. Hoppas dem lyckas med att få bort han ;P

I övrigt så har det inte hänt så extremt mycket idag. Eller jo, jag skulle gå ner och hämta ugnsplåtar i vår gamla lägenhet, och just under de tre minuterna så missade jag självklart ett viktigt telefonsamtal. Men hon hade talat in på svararen så jag visste vem det var i allafall. På fredag ska jag börja på nåt som jag tror hette "Personalstrategerna". Får se hur det blir där, men lite spännande är det allt :)

Vad har jag mer gjort idag? Tränat en stund på crosstrainern. Kände att konditionen var mkt bättre än i vintras. Yeay me! Beror kanske på att det funkar att gå mkt snabbare när gatorna inte är isbelagda och jag drar dit varannan meter. När vi flyttade kände jag fortfarande av revbenen sen jag halkade i jan/feb. Måste ha fått en spricka i dem. Tog ju bara 2 månader att sluta ha ont i dem. Men gick hon till doktorn? Nej :P Haha typiskt mig!

Nej, nu ska jag fortsätta min jakt på evig lycka! Toodels!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar