And if you want it you got it forever

9 maj 2011

Mathilde

Idag har jag vart inne i stan. Var evigheter sen käns det som! Hur som helst så råkade jag hamna på msn innan i morse och då var fina Tessan där inne med. Som en ren tillfällighet skulle hon också in till stan för att hämta sitt pass. Så vi spenderade ett par timmar ihop.

Hann även att springa in en runda på biblioteket idag. Fick med mig två riktiga böcker hem och en lite mer rolig bok, ni vet från den där sidan tjuvlyssnat. Eller ja det är ju en riktig bok, men inte en "riktig" bok. Ja ni fattar vad jag menar tror jag. Sitter och skrattar åt mig själv. Hur bra jag tycker jag är på att skriva utan att se på tangenterna. Hela det här inlägget har jag skrivit utan att titta en endaste gång. Jag försöker titta på the lost boys samtidigt. Skitdålig film som fredrik prompt skulle titta på ikväll. Men men, jag tänkte att jag skulle läsa the första sidorna ur en av böckerna jag lånade. Mathilde av Denise Rydberg (heter hon så?)

So long suckers!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar