And if you want it you got it forever

11 maj 2011

Riswokkycklingburgarröra!

Ja om inte mindre än 1 timme så kommer pengarna vi har väntat på så länge. Jag är så lättad att jag nästan skulle kunna gråta. Men dem kommer väl gå åt lika snabbt igen då Fredrik ska till tandläkaren imorgon (även att det är min tur egentligen...) och Diesel ska vaccineras. Men jag skjuter bort allt det där från hjärnstammen och är glad en stund till helt enkelt.

Idag har jag nästan rensat ut all maten som fanns kvar. Till middag idag så åt Fredrik gammeldags makaroner med ketchup och tre grillkorvar som vi hade kvar. Och jag, jag åt parboiled-ris med wokgrönsaker och en kycklinghamburgare uppskuren och nerblandad i allt detta. Även en pulversås fanns kvar så den blandade jag med vatten och körde ner. Inte det nyttigaste direkt, men för att vara "gratis" var det vääldigt gott faktiskt!

Ser nästan ut som en krämig fancy risotto (haha I wish!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar