And if you want it you got it forever

24 maj 2011

Börjat..

..rensa ut garderoben äntligen! Tycker att jag gör det för jämnan, men men. Hittade jeansen som jag köpte precis innan jul. Alldeles för stora och aldirg använda. Så dem la jag ut på tradera faktiskt. Sist jag sålde byxor där gick det ganska bra. Då var det ett par svarta kostymbyxor som också var för stora. Herregud, jag kanske borde börja köpa kläder i min egen storlek nån gång :P Haha. Funderar på att sälja av fler plagg, dem passar dock, men jag kommer mig aldrig för att använda dem. Ska gå igenom källaren och min "smalare kläder" låda med. Ja, kläderna jag hade innan jag träffade Fredrik, för 40 kg sedan... (punkt, punkt, punkt!) För let's face it liksom. Om jag nu helt plötsligt skulle bli av med alla dem kilona så skulle jag säkert hellre vilja gå ut och köpa nya kläder ;P

Nu ska jag och älsklingen snart traska bort till Nättran och hämta ut en bok som har kommit till mig, samt inhandla tvättmedel för morgondagens tvätt. Och där började det regna ja... som på beställning.

Tror inte jag hinner blogga mer denna veckan. Men imorgon är det som sagt "tvättdag". Ska tvätta gardiner, alla överkasten, sängkläder, filtar, vanliga kläder med och dukar inför flytten. Skönt att ha det nytt och fräscht liksom. Sen på torsdagen kör vi nerpackning av i princip allt. På fredag är det återbesök för Diesel hos veterinären vid 8 på morgonen, sen ska vi hämta nycklarna till den nya lägenheten vid 10. Och sen flyttar vi :D

Toodels!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar