And if you want it you got it forever

5 maj 2011

sen gick jag

Allt är bara kaos för tillfället. I vanlig ordning så kom inte våra pengar denna veckan heller. Jag är inte äns förvånad längre. Bara lite extra besviken. Speciellt eftersom vi hade blivit lovade våra pengar tills idag. Sen den 25 februari har vi haft det ett helvete. Inte för att det var så himla mycket bättre innan, men då kom pengarna i allafall i tid till räkningarna. Det här har slitit så ofantligt mycket på mig och Fredrik. Och idag var det liksom droppen. Det ena ledde till det andra och jag ringde hem till min mamma gråtandes. Och sen gick jag. Så nu är jag här,. I Listerby...

1 kommentar:

  1. :-( livet kan vara bra jävla orättvist, och särskilt för vissa verkar det som. Men gör inget ni kommer att ångra sedan :-(

    SvaraRadera