And if you want it you got it forever

17 maj 2011

BYE

Sitter här och är en gnutta sur. Min mamma har retat upp mig, var antagligen inte hennes mening, men tycker inte hon ska lasta mig med grejer... Jag har väl mina egna problem.

Har inte bloggat här så mycket som jag brukar. Håller på med ett annat lite projekt just nu. Är mitt uppe i det och tänker inte på så mycket annat :P Men jag ska få det att funka först, sen ska jag ta tag i mitt bloggande lite mer seriöst igen ;P

Imorgon måste vi gå med stackars Diesel till veterinären också. Han analkörtel har inte tömt sig riktigt som den ska. Äckligt ord va? Ja vet ;P Sen får vi bara hoppas att det inte kommer kosta flera hundra. Jag hatar att inte ha pengar så att jag kan göra vad jag vill. Nej, det där lät fel, det är inte miljonär jag kräver att jag ska bli. Men att ha mer än 2000:- kvar efter räkningarna är betalda hade ju inte vart fel. Visst många säger att det vääänder. Jo, men det sa vi också, för 3 år sedan. Det har bara gått mer åt helvete. Då hade i allafall Fredrik ett jobb, men nu är vi båda hemma och går varandra på nerverna. Jag vet inte hur mycket mer jag klarar. Jag är så enormt besviken på mig själv, världen och livet i ren allmänhet just nu. Sen att min mamma hellre försöker få in min kusin på jobb istället för mig, det tänker jag bara inte äns tänka på  nu.

HEJ DÅ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar