And if you want it you got it forever

14 maj 2011

100 inlägg!

Ja, med detta inlägget så firar vi här med 100 inlägg i bloggen!

Igår när vi var inne på maxi en sväng så såg vi att dem hade fått in nya gardiner i therese-stil. Dvs. shiny och i riktigt mättade färger. Så ett paket med mörklila och ett paket gröna gardiner fick åka med hem. Väl hemma så såg vi att den gröna rör sig mer åt babybajsfärg när den väl hänger och ljuset åker igenom. Men, kanske får den hänga i sovrummet där solen i princip aldrig kommer stå på.

Måste också bara fälla in hur jävla fantastisk Tradera är. Jag hade budat på ett par mörklila shiny genomskinliga gardiner och vann dem (självklart för att jag precis köpte nya gardiner...). Men inte direkt någon stor förlust för mig. Jag budade 5:- som maxbud och vann dem för 3:- Så plus frakten så hamnar det hela runt 50-lappen. Nöjd? Ja! Det är sånna jag velat ha hela tiden! Nu är jag i budgivning om en taklampa till vardagsrummet med. Hade vart så skönt om jag vann den och slapp lägga ut nästan en tusenlapp. En stoor svart lampa är det. 5O cm i diameter. Och i lite genomskinligt tyg. Så, den kommer bli skitbra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar