And if you want it you got it forever

14 juni 2011

Men ändå

Egentligen har jag inte tid att skriva just nu, men ändå gör jag det. Ska knata till bussen inom 20 minuter och jag är inte klar på långa vägar. När jag la på min foundation så visade det sig att jag var väldigt torr i ansiktet, så jag fick typ smulor överallt, och då gav jag upp och satte mig här :P

Ska upp på Gräsvik en runda för ett möte med min coach. Jag har ensamt möte varje tisdag med henne. Jag hade tänkt fråga henne lite om det här med Rusta. För det är ju en praktik jag ska gå ut på, men jag undrar hur det kommer funka med facket. För sist jag praktiserade var det strax innan jul, och då fick jag typ 1-2 veckor beviljat, på grund av facket. Borde det inte vara samma grej nu på sommaren? Är lite orolig över det.. Visar det sig att det inte kan bli beviljat är det jävligt pinsamt från min sida gentemot butiken, och samtidigt kommer jag i så fall inte kunna vara någonstans förän i september. Jag har inte den tiden att vänta.

Ska även söka jobb i min fasters mans affär. Såg att han sökte en person för varannan lördag och två veckor under sommaren. Jag hade vart SÅÅ tacksam om jag fick den tjänsten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar