And if you want it you got it forever

15 juni 2011

En "ledig" dag

Idag är det min lediga dag. Onsdagar är helt aktivitetsfria när det gäller PS. Men sen väntar två tidiga dagar. Ska även ut till rusta på eftermiddagen imorgon och se om jag fixar en praktik där :)

Hur går det med lchf-maten då? Jo, rätt så bra. Om man inte räknar med att jag faktiskt åt en bit kladdkaka igår ;P Haha! Frukost igår bestod av 2 finncrisp med philadelphiaost på, 1 ägg och 2 minibiffar. Middagen blev en kycklingsallad med chilikryddad kyckling (som jag gjort kvällen innan). I salladen hade jag sallad (duh..) gurka, coctailtomater, avocado och fetaost. Ja, och kycklingen såklart ;P

Dagens frukost var en middag. Jag sov en massa idag och började laga en kålpudding vid 12. När den stod i ugnen gav sig jag och Fredrik ut på en tur med monstret. Sen när vi kom hem var timern på ugnen redan uppe i 50 minuter, så maten var klar! Jag försökte mig på att göra en gräddsås igen, och denna gången åt Fredrik den i allafall.. inte jag dock ;P Åt lite broccoli med, mest för att den höll på att bli gammal där den låg i kylen. Ikväll tänkte vi käka frukost, eller ja, allt blev ju omvänt idag. Så ikväll äter vi ägg, lite kyckling eller en kryddig korv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar