And if you want it you got it forever

10 juni 2011

Vatten..i foten

Ja tjena tjena!

Här sitter jag som en gammal tant med vätska (antar att det är det?) i ena benet, svag känning i det andra benet med. Det blir alltid så här, minst en gång varje sommar. Jag misstänker att det beror på att de två senaste dygnen har jag sovit sammanlagt 5 timmar och att jag käkat mkt salt. Ja, och att jag är skittung.

Imorgon hade jag planerat att åka och handla nya skor, kanske storhandla mat med. Får se om ballongfoten har lagt sig, annars blir det problem att få på sig några pjucks över huvud taget.

Nästa vecka har Fredrik gått med på att jag får laga all maten. Eller ja, det är alltid jag som lagar maten, men han har gått med på att jag faktiskt lagar "exakt" det jag vill förutom fisk, svamp och skaldjur typ. Och så måste den vara relativt billig. Och vi kommer göra lite större "kok" eller lagningar för att allt ska räcka så långt som möjligt! Jag lägger upp nästa veckas meny i ett eget inlägg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar