And if you want it you got it forever

9 juni 2011

Lång dag

Denna dagen har vart otroligt lång. Antar det blir så när sömnen knappt var 2 timmar lång. Antar också att det är därför mitt ögonlock har haft sånna jobbiga muskelryckningar hela dagen!

Men men, känner att det gäller att dricka mycket. Jag har en Loka Vattenmelon på kylning as we speak *melooonaaas!*. Dagen på Personalstrategerna gick väl bra, men långsam. Men det var kul att träffa mina ugor igen :) Skickade en förfrågan om praktik till BR-leksaker. Hade vart jättekul att jobba där. Imorgon är det dags för en workshop ute på Gräsvik, sen efter det ska jag nog möta upp sambon och hans lillebror inne i stan. Sen efter det ska vi över på fika hos "grannen".

Nej, nu ska jag roa mig med annat en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar