And if you want it you got it forever

19 juni 2011

Så sprang denna helgen iväg även den. Jag har i princip inte gjort NÅNTING! Jo, jag tvättade två maskiner tvätt, men det är också allt. Flyttade om lite på vardagsrumsmöblerna och bytte gardiner cirka tusen gånger. Pysslat. Men har inte fått någon direkt helgro eller vad man nu vill kalla det...

Idag visade vågen på -2,4 och det ska vi försöka göra om nästa vecka igen :) I och med att midsommar kommer upp så tror jag det går ganska bra. Jag brukar gå ner i vikt runt högtider. Ja, tvärt om och emot alla andra. Denna midsommar tänker jag inte dricka en endaste droppe alkohol heller. Eller ja, ett glas vin på sin höjd.

Imorgon har jag först sovmorgon, sen är det personalstrategerna som gäller vid 1. Får se om dem har något att säga om min praktik. Har ju fått ok från Rusta, men nu ska bara facket och typ alla andra göra klartecken med. Visste att de skulle bli problem. Ändå frågade jag dem om det innan jag pratade med Mia på Rusta. Pinsamt om det inte går igenom nu! Men har jag ännu mer tur så slipper jag praktisera, hade tänkt landa det jobbet jag sökte förra veckan. Kort ansökningstid på det, vilket bara kan vara till min fördel?

Dagens mat har vart okej!
Frukost: Bacon, ägg, 2 prinskorvar - helt LCHF-okej!
Middag: Sallad med gurka, tomat, lök och kebabsplitt. Vitlöksdressing. LCHF säger ja!
Övrigt: Oh-o! Popcorn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar