And if you want it you got it forever

12 juni 2011

showerpower

Hej neeerds!

Ännu en "spännande" dag i livet som Therese Appelkvist. Har vart på Rusta, samt Skopunkten. Inhandlade diverse grejor bland annat ballerinaskor, gummitofflor som jag bara använder i smyg, nytt duschmunstycke med 3 olika utsprutningsval (?) samt lukta-gott-grejor till hemmet. Jag köpte en sån där rumsspray ni vet. Gjorde det som en chansning bara, då den förra jag och Fredrik köpte luktade horhus. Eller ja, vi kom fram till att det antagligen luktar så... Men denna luktade sköljmedel :) Så nu luktar badrummet nytumlat.

Hur har det funkat med LCHF idag då? Jo, ganska bra måste jag säga. Till frukost blev det kokt ägg och halvt paket bacon. Klarade äta i allafall hälften av gulorna i de två äggen innan min äggula-fobi tog över. Nej, jag har inte fobi, tycker bara det känns som att jag käkar sammet, och SAMMET det har jag fobi för ;P

Till middag käkade vi "hamburgare". Istället för bröd använde vi oss av stora, krispiga, härliga salladsblad. I like! Ikväll får vi se om vi tar något mer. Kanske en kopp te med grädde i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar