And if you want it you got it forever

26 april 2011

En blandning

Jag har problem. När jag bloggar vill jag typ berätta allt som hänt sen sist, och glömde jag då skriva något sist, ja, då säger bloggnerven, "skriiv de nuuu". Jag är skadad av att blogga. Bajs.

Hur som helst. För knappt en timme sen var vi med på slutbesiktningen av vår nya lägenhet. Allt såg bra ut nu och jag kan inte vänta på att flytta in! Bara 31 dagar kvar nu då... Även en morgonpromenad har hunnits med. Den vanliga morgonpromenaden är på 2500 steg. Senare ska vi gå bort till svärföräldrarnas hus och gå ut med deras galna hund med. Hoppas alla fingrar kommer med hem igen!

Igår eftermiddag var jag och L ute hos D och firade hennes födelsedag lite i efterskott. Härligare väder i april kan man ju inte drömma om äns! På kvällen hemma sen tittade jag och Fredrik på "Det bästa med Felix Herngren" eller vad den nu hette. Ingen höjdare. Tyckte den var hattig och ostrukturerad och hade med för mycket från den förra DVD'n som han släppte som var nåt liknande. Så nej, tummen ner till den!

---

Förresten, på tal om ingenting :P Jag tävlar ju alltid en massa och jag vann faktiskt ett påskägg med godis som kom fram lagom till skärtorsdagen :) Dock var det mest sura godisar där i, men jag är glad för att jag vann. Det enda påskägget jag fick i allafall :) Det var från E&E Glasses, som hade en påskäggletartävling på deras hemsida :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar