And if you want it you got it forever

2 april 2011

I olika färger

Jag försöker komma på vilken färg jag vill ha på håret. Jag kan välja i princip viken färg jag vill då jag inte färgat det sen förra året nån gång..

I dagsläget har vi det här: Väldigt långt och med gammal färg i topparna. Jag är inte han som sitter vid datorn :P


Jag kan välja att stanna vid det här lite mer naturliga, kanske lägga i en toning? Kanske ljusa upp det ett par steg men hålla det ganska.. ja brunt? Som här nedan.



Eller så kan jag gå tillbaka till att ha det riktigt rött. Eller ja, denna bilden här under ljuger ju ganska bra. Den är tagen vid samma tillfälle som bilden här ovan, så sådär orange/rödhårig har jag aldrig vart riktigt. Men det kanske skulle va nåt??


På denna bilden har jag INTE mixtrat med håret. Det var kanske inte så intensivt rött i "verkligheten" men min kamera ljussatte det med blixten helt rätt. Det är den här typen av hårfärg jag är mest sugen på att ha. Men jag vet inte hur jag ska få till den igen. Jag vet att jag hade blonda slingor i botten här innan jag färgade med rött över.


Sen har vi det blonda håret. Detta var kalufsen jag bar när jag var 14 och var fjortis :P Tycker jag passar i det med, men det är ju ganska jobbigt att underhålla ett blont hår när man inte är blond naturligt.


Sen ibland vet man inte bättre och tar en blond färg som är hemsk :P Här hade jag precis upptäckt photoshop med. Så jag "färgade" min utväxt. Haha, så uppenbart :P Och ja, kommer ni ihåg trenden? Med annan färg på underhåret? Här hade jag rödbrunt underhår!


Sen ville jag vara häftig för jag hade en pojkvän som bodde i stan och jag ville vara en rocker. En stil som funkade ganska bra. Eller ja, jag gick ner typ 15 kg i vikt vid den här tiden med.. kanske var det som gjorde att jag fick mer uppmärksamhet? haha.


Jag får helt enkelt tänka över vilken färg jag ska ha i håret.. en av varje kanske? :P

1 kommentar:

  1. Oh röstar på ljusa slingor i botten och en härlig röd färg . Me like :-D

    SvaraRadera