And if you want it you got it forever

7 april 2011

Yes!

Som jag skrev innan så vart vi tvåa på lägenheten vi sökt. Men nu är vi etta! Så vi kommer flytta (om dem inte kastar om i kön igen, hemska tanke!) i allafall innan 1 juni. Det finns ingen som är mer glad än jag just nu.

Hela dagen har vart så bra utan att jag äns visste att vi hade hamnat på första plats. Först var vi ute i morse och gick en runda bort till affären och köpte flingor. Sen satt vi och spelade x-box spel i ett par timmar (haha ja nerds är vi!) sen bestämde vi oss för att gå ut och gå. Så vi gick först bort till Hörnet, sen längs med Nättrabyån tills havet började istället. Sen gick vi lite till och klättrade upp på ett berg och bara satt och njöt av den fantastiska utsikten, solskenet och de varma vindarna. Är så glad att det är just Fredrik jag delar allt med. Jag är så kär! :)

Sen hemma blev det lite bråttom, vi var supersvettiga (nice!) och skulle hinna duscha innan vi hade visning. Men då valde vi att kolla karlskronahems hemsida först, och ja, som jag nämnde ovan så hade vår placering ändrats! Och jag grät för jag var så lättad, äntligen kommer vi få ett sovrum igen. Och ett vardagsrum, inte ett vardagssovrum. Jag ska aldrig mer ta något vi har för givet. Det enda stora minuset jag kan se är badrummet. Det var lite mindre än vad jag hade tänkt mig, det var badkar och så var det en hemsk våtrumstapet. Hoppas dem har lust att renovera det... Det lär dem inte göra, men men, det får gå ändå.

Bakongen var däremot inte så smal som jag hade tänkt, utan i en acceptabel storlek. Köket hade med en hemsk matta och byter inte hyresvärden den kommer jag göra det själv. Och vi har redan valt ut en snygg tapet till köket :)

Happy happy happy!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar