And if you want it you got it forever

13 april 2011

Förbesiktning

Idag hade vi förbesiktning av vår lilla lägenhet och det gick bra. Var inget denna hemska bovärden hade att anmärka på. Han är bara så typig och otrevlig och jag gillar inte han för fem öre. I princip hela området vill ha bort han, så vi får väl se vad som händer. Vi frågade han om badrummet i vår nya lägenhet. Blankt nej blev det till att byta våtrumstapeter. "Det är så fint där inne, så vi gör inget där!" Jag lovar, skulle jag tapetsera ett vanligt rum med en tapet som påminner om möggel och snorkråkor så skulle jag garanterat vart tvungen att tapetsera över den. Men men, pengar pengar.

Nu i eftermiddags åt vi en mindre lyckad maträtt också. Eller jag tyckte den var okej. Fredrik och Johan åt däremot inte upp. Det var cappellini med stekta korvbitar blandat med gurka, kvisttomater och fetaost. Rätt okej men inget jag kommer göra igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar