And if you want it you got it forever

11 april 2011

Vänta lite nu..

Veckorna bara springer iväg. Är det redan vecka 15 eller är det nästa vecka? Jag vet inte.

Hur som helst, dagen har väl vart okej hittills. Låg kvar i sängen och drog mig en stund, så då blev Fredrik sur och tog hunden själv :P Haha. Sen gick jag upp och åt frukost. Surdegsbröd med mackrill, mums mums! Nu väntar jag bara på att jag ska få tummen ur och gå in och ställa mig i duschen. Måste åka in till ams och få ett papper påskrivet. Tänkte åka in liiite tidigare än vad jag hade tänkt från början, så jag kan sitta på biblioteket en stund och titta i alla pysselböcker och få lite inspiration.

Igår var jag ute hos mamma och pappa. Var lite i trädgården och sög in all sol som bara gick! Sen när jag var uttråkad så bakade jag hallongrottor.. eller ja, efter ett tag kom mamma för hon tyckte att jag gjorde på fel sätt, och istället för att visa mig, så gjorde hon själv. Men I don't blame her, jag gör lika darnt själv.. men DET är antagligen hennes fel att jag gör! Mami <3 Men dagen allt som allt var bra. Vi grillade kamben och åt världens godaste sallad. Yum yum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar