And if you want it you got it forever

17 april 2011

Min helg

Hej hopp! Denna helgen har spenderats ute i Listerby. Har vart perfekt väder för det också :) Igår satt jag mest och trängdes med mamma i soffan och sen hade jag och Fiddin filmkväll. Såg Harry Potter, kommer inte ihåg vad den hette,, deathly hallows? Anyway så var den skitsorglig i slutet :(

Idag började dagen perfekt, Fredrik tog hunden själv och lät mig sova ut. Har haft jättesvårt att sova de senaste dagarna, blir lite mentalt störd när jag inte får sova ;P Vid 11 gick jag upp och gjorde mig en omelett med tomater och nymalen svartpeppar, kollade på lite brittiska inredningsprogram. Mest för att se hur man INTE ska inreda sitt hem ;) Efter det har nästan hela dagen spenderats ute i trädgården. Klippt ner rosor och en del buskar och tittat på Fredrik när han hjälpt mina föräldrar gräva upp växter ur rabatterna. Diesel den glidaren har legat och tuggat på pinnar i gräset bara.

Sen efter att vi hade haft en grillmiddag ute hos dem gick jag på en promenad med min yngsta storebror, ja och diesel med såklart :) Shit, har verkligen inte hänt mycket denna helgen, men det är faktiskt ganska skönt det. I mitt huvud snurrar bara vår nya lägenhet faktiskt. Vill dit nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar